Jaja..

..jag är väl konstig då. Inte för att jag får röda läppar när jag dricker vin vilket iofs gör mig dubbelt konstigt. Nej nu är jag tydligen tokig och konstig för att jag råkar ha lite träningsvärk i handtagen. Ja ni vet kärlekshandtagen.. Ska det vara så himla konstigt och roligt? Ja om man läser vissas bloggar här så är jag visst tokig. Inte konstigt att näthatet och inte minst blogghatet växer! höhö
 Och ja jag kanske bloggade i fel blogg först, för det fick jag ett hånskratt. Kul verkligen, det här är inget jag vill prata om.. Nej nu blir det plugg istället. Kanske men bara kanske lägger in en bild från helgen sen..
/tiny

Kommentarer
Postat av: F

Kriget är ett faktum! ;) moahahaha

2009-11-16 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0