Dålig start, bra avslut!

Hade en riktig kass morgon. Först vaknade jag och började hosta och fick gå upp och koka te för att kunna somna om. Efter det vaknade jag till lite igen och skulle bara vända mig och somna om då får jag sendrag i vaden och det gör så satans ont att jag kastar mig åt sidan och håller på att ramla ur sängen. Som grädde på moset sov jag över och vaknade 10 minuter innan min föreläsning började, bra start på dagen oooh yes. Hann iaf med andra halvan av föreläsningen, bättre än inget.
Som tur är har jag haft en riktigt bra dag efter min sega morgon. Har lunchat med en vän, följt med och hämtat barnen på dagis och druckit kaffe och busat. Just det hade ju tur att träffa en av mina söta brorsöner på dagiset också!  Efter det har jag träffat mina andra två brorsöner och myst med dom en stund innan jag varit till stallet. Sist men absolut inte minst har jag varit i Mellsta och trotsat min hosta och sprungit 5 km, det var på riktigt det värsta jag gjort på riktigt länge och utan sällskap hade jag nog gett upp!

Men så här i efterhand känns det awesome!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0