Vilken konstig dag..

Det har hänt konstiga saker idag. Först gick jag ut och gick direkt när jag vaknade vilket var sent visserligen men ändå. Jag gick och såg twilight på bio, jag som inte gillar dom filmerna. Jag gillade inte eclipse så väldigt mycket heller, men jag får erkänna kommer det en till twifjant film så kommer jag antaligen se den. Fast inte på bio, eller mja kanske om man absolut vill gå på bio och man sett alla andra filmer/dom andra verkar ännu sämre. Den tredje konstiga saken var att jag knappt åt nåt godis på bion, trots att jag köpt en påse med lösgodis.



God natt på er!

/tiny

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tack så mycket! Vilken fin bild på dig. Kram

2010-08-10 @ 19:28:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0