16/2 - 10

Det var så jäkla skönt att få träna igår. Sjukt jobbigt, men skönt att komma igång igen.
Det hände en liten olycka igår när jag skulle öppna ventilen i sovrummet. Jag ställde mig på skrivbordet och ja jag ramlade ner snabbt, som tur var står sängen alldeles bakom.


Det kanske inte ser så farligt ut, men blåmärket är ganska stort.
Dessutom, det gjorde jääävligt ont!

Note to self: Stå inte på skrivbordet, skivan sitter inte fast..


Kollade på OS igår. Jag gillar inställningen jag kör för guld, ingen idé att fega. Jag gillar också kommentaren det är inte fina placeringar man räknar när karriären är över. Om jag kommer 6 eller 11 är skit samma egentligen..

/tiny


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Höhö, du kan ju inte vänta dig medlidande efter ditt hån åt mina fingrar igår? :P

2010-02-16 @ 20:42:50
URL: http://queenofsand.blogg.se/
Postat av: tiny

ja men du var klantigare än mig.. jag kunde ju itne veta att skivan inte satt fast lixom.. men man vet att stekpannan är het och att man inte lägger sin fingrar där i :D

2010-02-17 @ 00:58:04
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0