Elaka människa!

Jag har alltid tittat på idol och gillat det jag sett. I år har det förändrats, jag får ont i magen och mår illa när jag ser hur illa en vuxen man beter sig. Jag syftar på Alexander Bard. Det är inte ofta jag använder ordet hatar men att vara elak går bort, och gömma sig bakom "ärlighet" för att få vara just elak det hatar jag. Jag anser att man ska vara ärlig i alla lägen, man ska inte fråga frågor man inte vill ha svar på om man inte tål att höra sanningen. Att gå in och sjunga framför Idoljuryn är ju lite som att fråga om man är bra på att sjunga, när så den sökande inte kan sjunga måste givetvis juryn få framföra sina åsikter om det. MEN att hacka ner på hur någon ser ut eller hur väl dom kan sitt jobb det är att ta det alldeles för långt och det gör mig förbannad. Jag undrar om Alexander Bard tror att han är så mycket bättre än alla andra människor att han kan säga vad som helst utan att det spelar någon roll? Eller har han en sån liten självkänsla att han måste hacka ner på andra för att växa själv? Det är i vilket fall som helst ett vidrigt beteende och en sån attityd tycker jag man kan stoppa upp någonstans.


Om vi fortsätter på idolspåret, så kommer ni ihåg den här killen?? Han har släppt en skiva som finns
på Spotify och jag gillart! Rejected love är en låtarna den är helt enkelt grym och här får ni
länk!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0