Jag skrek

Jag fick en tialott för att jag varit så flitig på gymmet. Jag var helt säker på att jag skulle vinna när jag började skrapa. Dysterheten över den uteblivna vinsten var tung i hela lägenheten igår kväll. Idag är fredag och då ska en vara glad, därför ska jag iväg och vara social. Var kvällen slutar får vi se, kan det bli en vända på stan månne?
Jag återupptäck Lisa Ekdahl, jag älskade henne när jag var liten tjej men tame tusan att låtarna är bra idag med. Kanske till och med ännu bättre!
/tiny


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag tror jag har nåt vagt minne att vi brukade sitta i din säng på ditt rum o lyssna på henne när vi var en sisådär nio tio år :)

2012-03-22 @ 09:47:39
URL: http://anabooh.blogg.se/
Postat av: tiny

Då vare mest vem vet som gällde ;) haha

2012-03-22 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0