23/12 - 09

Oooh herre gud vilken dag! (läses på skånska för den rätta känslan).

Har varit och julhandlat, aldrig mer dan före dopparedan. Fast gick helt klart över förväntan, om man borster från att jag tappat pengar. Allt är som vanligt.

Igår förresten när jag skulle åka in till stan och stod och väntade på bussen var det två bilar som tutade och vinkade. Jag hann inte se om det var någon jag kände och sånt där ger mig alltid lite ångest. Var det någon jag borde hejat på? Har jag en fläck någonstans? Är gylfen öppen? 

Nej nu funderar jag på om jag ska sova en stund eller om jag ska sätta fart och göra klart här hemma så jag kan åka ner till mina föräldrar och julmysa någon gång ;) Vilket det än blir är det dags att sätta fart :)

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0