Nyårslöften..

.. letade lite i min gamla blogg efter förra årets nyårslöften:
Eller jo vänta, jag har ju nyårslöften också, ett har jag skrivit tidigare och det är att jag ska vara helt ledig minst en helg varje månad! Jag ska kunna ha mina favoritjeans! Dom ska sitta som dom gjorde på den gamla goda tiden. Jag ska försöka bli bättre på att ställa rimliga krav på mig själv!
Dom två första löftena är nog inga problem men jag inser att det här med att lära mig att ställa rimliga krav på mig själv kan bli en riktig utmaning!


Jag klarade iaf ett av tre löften. Det var det med att vara ledig minst en helg varje månad. Hmm favoritjeansen hänger fortfarande i gaderoben, kanske ska jag göra ett nytt försök. Det viktiga är att jag lärt mig tycka om mig som jag är. Det här med rimliga krav däremot, det är jag usel på, kanske är lite bättre med lite god vilja. Ska fundera ut nya löften under de här sista dagarna av 2009.



Funderar på att kolla på Mamma Mia tills jag blir trött :) Ska försöka komma
i säng relativt tidigt idag! Sista träningen innan cup imorn!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0