7/4 - 10

Jag lyckas så bra ibland. Idag har jag ridit en sväng i skogen med Chillebusfrö som blev rädd för sig själv när han la av en brakare. Min häst är inte som alla andra hästar and thats why I love him!!
Jag försökte ta ledigt från jobbet för att kunna träna fotboll ikväll, eftersom det gick så dåligt på träningen i måndags. Jag gick och tränade på Friskis istället, och gissa vem som är ledig ikväll!? Det betyder att jag ska träna fotboll också, får se hur pigga ben jag har.



Köpte tre par skor för ett litet tag sen, här är ett par. Gilla, gilla, gilla!

Man måste älska svarta hyfsat stora solglasögon. Det är bra sånna
dagar männiksor har käkat blängsylta ;)


/tiny


Kommentarer
Postat av: lys1

vilka vårsöta skor! vart köpt?

2010-04-08 @ 10:41:17
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0