Sista april ångest..

Jag har verkligen ångest över sista april, vad ska man göra? Folk pratar om vilda fester och jag känner att jag vill krypa ner i soffan och se en film. Får man göra det? Själv? På sista april? Tveksam om det håller, damn it! Blev just sågad när jag sa det. På valborg? Nåt roligare kan du väl göra? Ja men vad? Jag är inte alls sugen på fest, och jag är inte upplagd för att gå på fest nykter med massa fulla människor. Fulla människor när jag är nykter träffar jag när jag jobbar, låt oss säga att det räcker. Det får mig faktiskt att känna avsmak för att dricka och gå ut på krogen. Fast det kan vara gott med ett glas, och det är kul att dansa så krogen måste man ändå gå på ibland.

För övrigt har vi idag kunnat konstatera att jag trots stora ansträngningar är tämligen värdelös på att duscha snabbt. Jag har också konstaterat att jag gillar Alex Schulmans blogg skarpt. Han är vass på att skriva den karln! Han blivande fru Amanda, hon kan minsann också skrivandets konst. Ja, jag är avundsjuk.

/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

Kom hit så ska jag lösa alla dina problem! Jobba fredag-lördag-söndag med mig, och angående att duscha länge...här vill du inte duscha länge-jag lovar! 90 sekunder, sen är varmvattnet slut. Helt slut! Välkommen...

2010-04-29 @ 18:56:45
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: Hana Montana

Det är helt ok att krypa upp i soffan själv med en bra film och lite gött även fast det är sista april. Varför inte ta ett glas vin med och bara ha det skönt... :D

2010-04-29 @ 22:31:28
Postat av: F

Såklart att det är okej bästaste!! :) Jag ska inte göra det för en gångs skull, så låt oss säga att vi byter. -Jag tar din sociala plats och du tar min soffplats för en kväll?

2010-04-29 @ 23:43:41
URL: http://queenofsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0