Som på räls..

Det går bra nu! Kul! Vilken toppen dag jag har haft verkligen, en sån där dag som värmer i hjärtat eller vänta lite hur var det egentligen?! När jag köat på systemet i vad som kändes som en mindre evighet så fungerade inte mitt kort, jag var tvungen att gå och ta ut pengar och köa igen. Jäääj köa är kul. Jag skulle fixa min klocka, har ju försäkring och grejer på den så dumt att ha en trasig klocka liggandes. Speciellt som att den är sjukt snygg! Försäkringar kan ju vara bra, speciellt när dom täcker skadorna eller!? Nej för det gjorde den inte, täckte skadan alltså. Nej, nej, nej försäkringen täcker bara uret och inte armbandet. Att klockan var dyr och jag bytt armbandet redan och det gick sönder på en gång igen gör en på toppen humör. Att den ena expediten var så fruktansvärt snorkig att jag ville slå något hårt i huvudet på henne och skrika att gillar man inte männsikor ska man inte jobba i affär, gjorde min dag ännu lite mer lyckad.
Jag var tvungen att vänta på bussen en halvtimme och bestämde mig för att trösta mig med en latte på ett café, ensam. Det var då själva fan att man ska behöva känna sig uttittad för att jag råkar dricka en kaffe ensam, jag har vänner de var bara inte där just då. Festligt värre.
Handlade mat, sjukt sugen på tacos. Bestämde mig för att göra slag i saken. Handlade hem allt. Trodde jag ja. Köttfärs mina vänner, man äter inte tacos utan köttfärs. Tror ni att jag hade köttfärs hemma? Nej, självklart inte.

Måste säga att det här är bästa dagen på länge, allt går som på räls. Känner mig så lycklig, ska nog gömma undan den här dagen i mitt hjärta och tänka på den när jag känner mig nere.


Puss på er! Hoppas ni har en fantastisk fredag.
Precis som jag haft!

Life is good!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Mats Alm

Vem äter tacos med köttfärs när det finns kyckling :D

2010-04-24 @ 02:21:51
Postat av: tiny

"Mats Alm" alltså.. hmmm. Mja kyckling funkar säkert men nu ville jag ha köttfärs!!

2010-04-25 @ 22:09:30
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0