En bit av himlen..

Någon som ska åka till Bryssel snart? Eller något annat land där dom säljer Godiva? Fick en liten bit av himlen igår och den är redan slut. Världens godaste choklad:

Är det okej att åka bort BARA för att köpa choklad? :P

På tal om saker jag gillar, visste ni om att Alex Schulman har börjat blogga igen? Även hans fru Amanda har numera en blogg. Är förtjust i båda bloggarna, tycker faktiskt att dom är galet bra.




Hann inte med ung och bortskämd idag, är lite sugen på att kolla ett avsnitt men blir så sent, ska ju upp och jobba imorgon. Dessutom har jag en miljon saker att göra, jag ligger hopplöst efter och jag vet inte riktigt hu jag ska hinna. Men det ordnar sig :)

Hoppas ni har det bra i julmyset!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du kommer dit snart då :)



Ja, hundar skall hållas kopplade!

2010-12-23 @ 12:32:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Karro

Pudding! :)

2010-12-23 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0