21/2 - 10

Jag borde nog verkligen sluta titta på OS, det går så bra för Sverige när jag inte gör det. Vet inte riktigt om det är någon medaljschans för Sverige idag, vet bara att Sverige ska spela mot Finland. Ni kan dock vara lugna jag har fullt upp och kommer inte hinna titta på OS. Jag ska iväg och träna fotboll snart, ska bli grymt kul. Ska till stallet och pussa på Chilleville och kanske rida en sväng. Efter det blir det möte med jobbet och sist men absolut inte minst blir det bio. Vi ska se snabba cash och jag ska äta massor av godis. Någon som sett filmen? Vad tyckte ni?

Förresten så undrar jag om ni har tips om någon bra blogg jag borde läsa!?

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0