Chilleville sprätt

Chilton har verkligen spårat ur, vårkänslor, allmänt knäpp eller har någon bytt ut vattnet i Chilles vattenkopp mot Red bull!?! Igår när jag red kunde han inte riktigt bestämma sig vad som var mest farligt, snöhögar, saker halvtäckta med snö eller saker helt utan snö. En planka och en lastpall vann, man vet aldrig vad sånna grejer kan göra med en liten Chilton. Vi busade igår och jag tänkte att han rimligtvis borde vara lite trött idag så jag valde att skritta en barbacka tur. Hur korkad får man bli?! Bortvägen var ganska lugn han blängde på lite grejer men gick förbi utan allt för mycket krångel. På hemvägen började han spåra ur lite min sötnöt. Jo då det kom en man gåendes med STAVAR, ja sen var det kört resten av vägen hem. Det kändes inte alls bra barbacka, jag funderade på att hoppa av men envis som jag är beslutade jag att sitta kvar. Hellre ramla av än ge mig ;)




/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0