5/1 - 10

vi kör på en till lista :)

Namn: Sandra

Kallas för
:  Sandy och tiny

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar:
Ja, naveln. Får se hur tränad jag är till sommaren om den ska få vara kvar eller inte :P

Tatueringar: Ja tre stycken.

Längd: 162,5 ;)

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Inte direkt. Några få kanske.

Motto: If you can dream it, you can do it!

Kär? Ja...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland gör jag det. Precis för sekunden någonstans varmare.

Tycker du att du är attraktiv? Japp

Dricker du? ja det händer

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? TRESemme just nu :)

Vilken parfym använder du?
Lite olika :)

Vad är du rädd för? Ormar

Gillar du att tvätta? Absolut inte.

Gillar du berg- och dalbanor
? Klart jag gör.

Senaste…

Filmen du hyrde? Flickan som lekte med elden

Filmen du köpte?
Hmm Ps i love you kanske

Låten du hörde: Guns N'Roses Sweet Child O'Mine

Låten du laddade ner? Laddar aldrig ner

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Fredrika

TV-program du såg? Seinfeld

Person du tänkte på? Fredrika faktistk, när ska vi ses? :D

Favorit…

Låt: Just nu here I go again

Sak att göra: Skratta

Sport: Fotboll ligger nog precis före ridning.

Dryck: Vatten

Kläder: Det beror på tillfälle.

Film: Lucky number slevin

Bil: hmm ja jag vet inte riktigt.

Serie: Desperate Housewives

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jovars det har hänt

Gråtit över en flicka?
Ja, över en vän alltså.

Ljugit för någon? Jo det har väl alla gjort någon gång?!?

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? japp

Senaste…

Boken du läste? Läser flickan som leker med elden.

Personen du fick e-mail av?
Personen jag gör arbete med i skolan.

Personen du fick brev av? Haha var väl någon räkning.

Personen du fick sms av? Personen jag gör arbete med i skolan.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.

Saken du köpte? Hmm mat tror jag :P 

Vad har du gjort idag?
Gått upp, kollat mailen och funderat hur jag ska lägga upp min dag.

Brukar du svära mycket?
Inte så värst mycket.

När stiger du upp på morgonen? Jag stiger inte upp på morgonen om jag inte måste!

Vad har du på dig?
En oversize tröja.

Vad ska du göra ikväll
? Umgås med en kompis, kanske se en film och prata massa strunt!

Vad är du allergisk mot? Katt

Var har du ont? haha nacken, huvet och låret och lite mer småställen. Allt efter fotbollen i lördags :D

Använder du hårspray?
Ja det händer.

Kan du stå på händer? Ja kanske, fast jag kommer nog slå över ganska snabbt :P

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? Haha socker såklart

Gillar du ketchup?
Klart jag gör.

Är du glad nu? Ja ganska, fast fortfarande tankspridd.

Var du glad igår? Jag var mest tankspridd.

Vad dansar du till? Bra musik

Stockholm är… ? Shopping

Göteborg är… ? Mysigt.

Kan du sjunga?
Klart jag kan, men det låter för hemskt

Spaghetti eller makaroner?
Det beror på vad det är till :)

Land du vill besöka? Australien, USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0