Typiskt

Kan verkligen inte sova. Är trött men det går bara inte. Jag funderar på vad jag ska göra. Ska jag ligga och stirra i taket? Ska jag städa klart det sista? Sortera papper? Se på film? Plugga? Hmmm plugga kanske, det borde man bli trött av :P Kan ta den tråkigaste boken jag hittar ;) Jag har några att välja på hehe.
Kvällen ja vad ska vi säga om kvällen? Fick höra lite skånska det var häääärligt.



Nyårsklänningen, jag gillar klänningen iaf ;)

Glöm inte att hålla i hakorna när ni flirtar ;)

Och den obligatoriska "Glansarmen" ;) Den får ni inte glömma! ca4.30 in i klippet..


Nej nu ska jag göra ett försök till att sova ska ju faktiskt vara barnvakt imorgon :) *mys*

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0