Tillbaka till verkligheten.

Peace and love är över. Har jobbat hela veckan och vilken vecka det varit. Det känns som att hela världen runt om stannar upp och peace and love är det enda som existerar. Eller nej, peace and love och fotbollsvm. Trots att jag i måndags när jag skulle jobba mitt första pass undrade varför jag gjorde detta i år igen är jag glad. Glad att jag tackade ja till att jobba för tredje året i rad. Jag har träffat fantastiska människor och så klart en del helt fantastiskt idiotiska människor men vi glömmer dom. Jag tänker inte låta dom mindre begåvade människorna förstöra den här veckan.

Jag har inte haft möjlighet att gå iväg och titta på något band men jag har sett eller ja snarare hört en hel del från baren och två låtar är helt outstanding!




/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0