T9

Man kan säga mycket om T9 ordlistan. Massförstörelsevapen finns medans många vardagliga ord saknas. Det finns dock en sak som gjort mig lite mer vänligt inställd. Senap finns inte med. Det måste vara det slutgiltiga beviset på att det inte borde få finnas, på hur jävla äckligt det är! Skönt att vi är överens!

Och på tal om T9 så bara väntar jag på att jag ska göra en Göran och skriva hoppas du får kuk ikväll. Antagligen kommer jag inte skicka det till någon som kan skratta bort det heller.

 

/tiny


Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag skrattade faktiskt åt min t9 funktion igår kväll. jag skulle skriva cocktail(glömde att det stavades ok och inte ock) och fick bara fram de 4 första bokstäverna och det blev anal.. men herregud, skumma saker som kommer upp när man skriver med den där funktionen!

2010-06-03 @ 18:34:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Tack :) NY är underbart!

2010-06-03 @ 19:17:34
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0