12/3 - 10

Onödigt att veta om mig:

- Jag avskyr inplastade mackor. Plastfolien luktar äckligt och jag kan knappt äta.
- Jag gillar inte människor som tror att dom känner mig och vet hur jag fungerar efter att ha pratat med mig i fem minuter. Det driver mig till vansinne!
- Jag känner mig sjukt snygg när jag är bakfull.
- Lakrits är det ÄCKLIGASTE jag vet. Det borde förbjudas!
- När jag har hittat en bra låt lyssnar jag på den om och om igen tills jag inte orkar höra den. Just nu ( One Republic Come Home)
- Jag avskyr att vara sämst. Är jag sämst på något finns två alternativ, det första är att jag undviker att göra det. Det andra är att om jag måste göra det löjlar jag mig så att jag blir ännu sämre, bara för att ingen ska märka att jag är dålig även om jag skärper mig.
- Jag är superdålig förlorare. Vissa grejer är värre än andra. Minigolf tex haha både det ena och andra kan flyga åt skogen.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0