6/3 - 10

Hej på er :)
Hoppas ni har det lika soligt och bra som mig idag! Jag ska börja dagen nu ( har precis gått upp) med världens bästa frukost. Äggröra, smoothie, kalkonsmörgås, juice och apelsinbåtar. Blir inte äggröran god då måste jag tyvärr straffa en viss person höhö.
Vad ska jag hitta på idag då? Ledig fram till 22. Tror att jag ska sitta på min balkong och njuta av solen en stund, gå en kort promenad och plugga. Plugga på en lördag, sounds like fun, right?!? Får faktiskt skylla mig själv för jag har varit lite lat i veckan så jag har lite statistik att läsa igen. JOOOEEIPIIIII kul det ska bli!

Nu äre frukost time ;)

/tiny


Kommentarer
Postat av: stumpen

ägg i frysen? HAHAHA

2010-03-06 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0