Bästa tilltugget.

Nu ska ni få tips på bästa tilltugget eftersom jag är så snäll och generös. Ni behöver:
* Philadelphia ost.
* Rödlök.
* Tacosås, valfri styrka. Jag brukar oftast använda hot.
* Riven ost.
* Tacochips.

Blanda ihop osten, löken och tacosåsen. Bara blanda efter smak, jag som älskar rödlök brukar vräka i hur mycket lök som helst. Ha på röran på tacochips och strö över riven ost. In i ugnen tills den rivna osten smält. Mmmmm mums, hur gott som helst ;)

En till gammal bild :)

/tiny

Kommentarer
Postat av: jasmina

jag ska på bio och vara med mina kusiner sj då?? =)

2010-05-14 @ 22:57:01
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Oj det där låter ju jättesmarrigt^^ Något du gör ikväll då?^^ haha:D



SV: Jag brukar baka tårtor för det mesta^^ Vi är en stor familj så det blir nästan en tårta i månaden, i juli är det tre:P Roligt att komma på egna designer och så tycker jag.

Då är du som jag! Vill heller inte baka så mycket där det behövs jäsning:P Tråkigt att vänta, blir att man tappar lusten att baka mer.//Emma.

2010-05-15 @ 13:02:08
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0