Bästa :)

  • Attans bananer vilken träningsvärk jag har. Ni skulle sett när jag skulle böja mig efter posten, borde egentligen ha filmat och lagt ut då hade ni minsann haft något att skratta åt.

    Nu ska jag hem och äta strömming med världens bästa mamma!! Efter det blir det stall, styra upp massa grejer tills imorn, fotbollsträning och kanske middag eventuellt följt av utgång.

    Vilka underbart fina vänner jag har, ni vet vilka ni är! Har även tur som har världens bästa familj!

    Läste förresten tidningen, tack för grattishälsningen ;) Såg också att sommarkrysset börjar i helgen och det gick mig att längta efter en Stockholms helg med mamma.

Från sommarkrysset förra året.

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0