Bullfest!

Har varit en helt galen helg. Fast kul var det, det mesta i alla fall. Lyckades tramapa snett i skogen när jag var ute och promenerade med Chilton igår, INTE så lyckat med tre dagar kvar till seriepremiär. Nåja gick bra att träna idag, trots foten och med lite tejp så kommer det gå fin fint på onsdag. Ska bli så sjukt kul!

Idag har jag varit hemma hos min mamma och bakat bullar. Dom blev fantastiskt goda eftersom jag lärt mig av ett proffs, världens bästa mamma!


Hehe finn ett fel.

Nu ser ni felet va? Nåja man kan inte vara perfekt alltid ;)

Jag och min älskade mamma diskuterade en grej idag:
Tiny - Ja, men jag oroar mig över det där.
Mamma - Nej gör inte det.
T - Jo men det gör väl du också eller hur?!
M - Ja men jag är vuxen, det är skillnad.

Jaha jag är snart 24 år och alltså inte vuxen än, så ni vet. Fast efter att ha storbölat till Hanna Montana får jag väl erkänna att mamma har rätt då. hehe

/tiny


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kommer aldrig bli vuxna, inte för våra föräldrar iallafall..

Och bullarna ser väldigt goda ut...=)

Kramar

2010-05-13 @ 23:20:21
Postat av: tiny

Nej så är det kanske. Kände mig inte mer vuxen efter att ha bölat till Hanna Montana. :P bara komma och smaka :)

kram

2010-05-14 @ 11:39:57
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-14 @ 12:22:11
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

men gud så gott det där såg ut!!! Vad är det för fyllning? Kanel eller vanilj?:D//Emma.

2010-05-14 @ 12:35:42
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Maria

Ska försöka komma upp någon gång när jag är ledig och har råd och då hoppas jag att det finns..=)

Kram

2010-06-04 @ 15:05:16
Postat av: tiny

Bara hojta till :D kram

2010-06-05 @ 11:09:17
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0