Diss mitt i natten.

Jag brukar inte hålla på och dissa grejer i bloggen men nu känner jag att det är dags att sätta ner foten.

Vad är grejen med att ha solglasögon på krogen? Jag förstår verkligen inte.


Eller kan det vara för att jag är så blek folk har solglasögon på krogen? Hm jag ska ut imorn kanske borde testa solglasögon och se om det funkar så att säga. Ja alltså inte mot min blekhet, utan nu tänkte jag på andra saker. höhö. Fast nej jag håller fast vid min diss. Inte. Ok.


Passar på att försäkra mig om en plats i vassen i sommar också. Toast med massor av ost. Vassen is the shit, hell yeaaah ;)

Ni vet när folk är på fyllan, vad konstiga sms man får ibland. En helt oskyldig sms konversation om att det var kallt för att det regnade. Vet ni vad jag får för svar?  "Du ska få se hon naken inom 24 h ja lovar :D" Vem fan är hon? Och varför skulle jag vilja se henne naken?

God natt!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja verkligen, det lär ju gå åt en del pengar då :p Hur mår du idag? Kram

2010-05-29 @ 13:19:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0