Förvirrad? Jag? Nej vadå?

Jag känner att det går min väg nu verkligen.
Igår bestämde jag mig för att åka till Mellsta men det var cykeltävling så man skulle helst inte springa där, damn it! Jag cyklade till coop ikväll för att köpa godis ochfrukost, ja men dom stängde tidigare idag eftersom det är pingst, som att det inte vore nog så började det regna på vägen hem också.

Det slutar inte där. Idag åt jag sallad och rostmackor med smör och lite vitlöksdressing på, mums. Döm av min förvåning när jag kommer in och ska plocka undan, och ser att jag ställt smöret i skafferiet istället för i kylen. Blir lite lätt matt på mig själv ibland.

Jag har en uppmaning till er. Ta hand om varandra innan det är för sent!!



Ha en fin lördag alla!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin på bilderna gumman!!

2010-05-23 @ 00:30:22
Postat av: tiny

tack :)

2010-05-23 @ 11:35:42
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0