...

Jag har inte bloggat så mycket på sistone, det har blivit en oplanerad paus. En paus för att försöka tänka på mig, vad jag vill och vad jag känner. Fick en fråga tidigare idag, vad tycker du om dig själv? Jag tycker jävligt bra om mig själv svarade jag spontant utan att tänka mig för. Samma sekund som orden kommit över mina läppar ångrade jag mig, jag skämdes, sitta där och skryta om sig själv. Fast kanske var det just då jag insåg att det är sant, jag tycker om mig själv och jag måste därför ta hand om mig själv vilket  jag har glömt på slutet. Imorgon ska jag sätta mig ner och fundera vad som gör mig missnöjd, vad som gör klumpen i magen och att tårarna bränner. Imorgon ska jag inte fake it till I make it, det har jag gjort så länge att jag tror mig själv, nej jag ska ta itu med det här. När jag tänkt på vad som gör mig missnöjd ska jag fundera vad jag kan förändra och på vilka plan jag måste gilla läget men jag ska också tänka på vad jag har. Ibland är det svårt att se skogen för alla träd men när jag börjar fundera på vad jag faktiskt har så är det ju en hel del. Kanske är det dags att titta på no arms, no legs no worries och påminnas om att inget är omöjligt.

Beautiful, no matter what you say!




/tiny


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har saknat dina inlägg ju! :(



men det är bra och fundera på såna saker vad som gör saker bra

2010-11-24 @ 10:08:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0