Äntligen!

Äntligen tisdag och inte vilken tisdag som helst utan premiär för Desperate Housewives och Cougar Town tisdag!! Det innebär mys med en fantastisk vän, godis, pizza och massa prat. Kanske tur att jag planerat in en springtur innan ;)

Ska faktiskt försöka komma igång med springningen nu, två till tre gånger i veckan. Jag har en hemlig plan, ett hemligt mål och jag ska klara det! Men innan springning och tisdagsmys har jag har massor i skolan att göra så det är dags att sätta fart och bege sig dit!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en bra tisdag =)



Ja då har du en bit till malmö då :(

2010-10-05 @ 11:56:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

det är jobbigt när allt verkar gå emot en. hade så för nån vecka sen och man blir så förbannad på allt och alla. Tyvärr är det bara att bita ihop.



Ja, jag flyttar själv. Gjorde samma sak för två år sen när jag flyttade till Belgien. På två veckor hade jag fått ett jobb, flyttat ned och börjat jobba med åt jag aldrig tänkt på, IT. Jag var vettskrämd när jag satt där på flyget och kunde börja gråta när som helst. Men det löste sig. Tog ett par veckor innan jag kände mig hemma, och Belgien är det absolut bästa stället jag har bott på. Älskar det landet och saknar det hela tiden. Så nu tvivlar jag inte längre på att jag kan klara av det. Det handlar bara om att våga ta det där steget och stå kvar trots att allt är läskigt och nytt. Till slut vänder det

2010-10-06 @ 14:47:42
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0