Helg

Alla tjatar hur bra det är med helg, jag säger hell no ge mig tisdag!! För på tisdag börjar det, höstens myskvällar. Tjejkväll med Desperate Housewives och Cougar Town, det blir inte mycket bättre?!
Jag ska som vanligt jobba i helgen, både fredag och lördag. Plugga en hel del eftersom jag har dugga på måndag och storstäda mitt hem. Ja ni kanske förstår varför jag längtar till tisdag nu ;)

Ska åka till stallet och ta en tur med mitt älskade busfrö. Efter det blir det en springtur, har inte bestämt hur lång men om jag skriver här att jag ska springa 5 km då måste jag ju göra det annars får jag skämmas. Så nu bestämmer jag, jag ska springa femman idag, en backig och vidrig slinga men hey konditionen måste få sig en omgång det här är inte hållbart :P

<3

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0