I like it

Det är sån härlig känsla att springa ibland, när man sprungit så att man är så pass trött att inga tankar finns kvar. Det enda som finns är musiken och att orka hela vägen. Jag är usel på att komma iväg och springa, men när jag väl gör det, då älskar jag det. Eller sanningen är väl kanske att älskar när sprungit klart. Riktigt nöjd att jag sprang hela femman själv och dessutom gick det relativt lätt.  Dessutom får jag sån energi efter att ha tränat, så  nu ska jag sätta fart och göra mig klar till jobbet :)

Update: Det här med idol funkar ju inte, bara bölar ju hela tiden och med tårarna rinner sminket. Damn it!


Fick på lite smink till slut :P

/tiny


Kommentarer
Postat av: malin

Haha, jag måste nog börja kolla på Idol låter det som!



Jag går en kurs nu på 4 månader, annars är det bara internet som undervsisat mig

2010-10-01 @ 23:36:07
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Poncho

Inte springa utan mig nästa gång.. :) Men snart är det tisdag!! Ååååh!! <3

2010-10-02 @ 00:57:22
Postat av: tiny

Hörru Poncho du jobbade ju :( vi kanske borde springa innan tisdag egentligen. hehe. ååh är så förvirrad, kan inte du bestämma åt mig?! <3

2010-10-02 @ 03:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0