Ledig helg

Det ser ut som att jag helt plötsligt fick en ledig helg och inte bara det utan ledigt från krog jobb i två veckor. Det känns lite sjukt, vad gör folk som inte jobbar helg? Vad i hela världen ska jag nu göra hela helgen? Egentligen är det inte så stort problem för ikväll är det den stora och ack så viktiga badmintonmatchen, följt av en middag som jag hoppas kommer bli trevlig trots att min vän kommer gå dit med en svidande förlust i ryggen. Efter det tänkte jag åka raka vägen hem och bara ta det lugnt och vara glad att jag får chansen att spela match imorgon. Så då var en kväll löst men då är frågan vad jag ska göra en ledig lördag? Gå ut är jag inte sugen på så funderar på att helt enkelt inte planera något förrens i absolut sista stund, för det skulle kunna vara skönt att bara få ligga i soffan en lördag. Dessutom visas en riktigt bra film imorgon på fyran, PS, I Love You. Om ni inte sett den och inte har något för er imorgon kväll, se men var beredda på att tårarna kommer rinna i alla fall om ni är lika känsliga som mig.


Ska pussas med Chilton i helgen också, för det gillar han.

/tiny


Kommentarer
Postat av: lys

den filmen är kärlek..!

2010-10-08 @ 15:44:16
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej, jora de e najs ;)

2010-10-08 @ 18:37:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Johanna

aldrig fel med lite extra ledigt :) hade dte kanon i sthlm

2010-10-08 @ 21:22:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0