Mätt och trött!

Har varit hos mina älskade föräldrar och ätit grillat, souvlaki med tzatsiki så sjukt gott. Nu ligger jag på soffan och är galet mätt och funderar på om jag ska se en film eller läsa bok tills jag somnar. Skulle behöva somna tidigt eftersom jag ska till skolan och skriva klart ett arbete imorn. Dessutom behöver jag plugga som en galning till tentan som är nästa fredag så jag hinner gå ut och shake that big ass på onsdag!!

Behöver tips på någon bra böcker! Helst chic lit böcker, för deckare har jag massa olästa av redan :)

/tiny


Kommentarer
Postat av: Live, Love, Laugh

Alla var där & På grund av leon, kanske? Dock orkar jag inte kolla författare :P



SV: Jo de kan ja förstå, har själv vare me om några sådana.. :/

2010-10-29 @ 14:47:04
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0