Tisdag

Äntligen tisdag igen, som jag har längtat! I vanlig ordning betyder det tjejmys med god mat och massa annat smått och gott. Och inte att förglömma Desperate Housewives och Cougar town.
Vi diskuterade en grej i skolan idag, jag och en vän. Om man skulle blogga alla våra konversationer vad sjukt det skulle bli. Fast det skulle inte gå, att skriva våra konversationer. Lite för att en del grejer är internskämt och dom blir aldrig lika roliga hur mycket man än förklarar, men den största anledningen är att jag aldrig skulle våga. Det är alldeles för störda och sjuka saker som sägs. Det som sägs in school stays in school så att säga.
Nu ska jag göra mig redo så att jag är klar att gå och handla när min vän kommer hit!
/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

haha, har du fryst in kasslern nu? :D

2010-10-12 @ 20:35:36
Postat av: tiny

Japp, den är i säkert förvar ;)

2010-10-13 @ 18:18:53
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0