Dålig stämning

Jag ogillar verkligen när folk hejar väldigt igenkännande på stan och man har ingen aning om vem personen i fråga är. Det blir så konstig stämning. Det hände igår, hej hej sa han och jag trodde han hejade på min vän men så var inte fallet och väl sent lyckas jag haspla ur mig ett hej. Det var länge sen sa han. Eeeh ja, svarade jag och tänkte det måtte då vara länge sen eftersom jag inte vet vem du är. Det värsta är att jag såg ut som ett stort frågetecken så det kändes verkligen som att det blev lite mer dålig stämning. Dessutom stör det mig fortfarande, borde jag veta vem det var?
Nu ska jag plugga innan jag drar iväg till jobbet.
Ha en bra kväll!

/tiny


Kommentarer
Postat av: MADDES

ja det håller jag med om, Alice är riktigt duktig!

2010-09-22 @ 21:44:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0