Nostalgi.

Har varit en galen vecka, känns som att det gått en hel månad sen i måndags. Kollade på fångarna på fortet första gången i veckan, jag måste erkänna att jag gillart! På tal om gillart, hamnade på Andreas Wijks the luckiest och sökte på spotify. Hittade den på en fame factory skiva. Fame factory, jag följde det slaviskt. Kommer ihåg särskilt den säsongen som gick över ett år, och tror minsann att jag sett nästan varenda program och finalkvällen jobbade jag. Vilken jäkla miss, fast mina snälla föräldrar skulle spela in det och jag gick på jobbet och längtade efter att få komma hem och kolla på finalen. Kommer hem och gissa vad!?! Inspelningen misslyckades, och om ni tror att jag blev sur så är det årets underdrift.


The good old days!

Nej nu ska läsa på lite "marketing and purshasing in buisness markets". Ganska intressant faktiskt! Hoppas ni andra har en mysig söndag!

/tiny


Kommentarer
Postat av: lysan

okej. där fick din blogg mig att gråta..!

2010-09-06 @ 15:23:45
Postat av: tiny

Det var ju inte mening :/ Låten?

Har du tagit bort din blogg?

2010-09-06 @ 22:15:12
Postat av: Malin

Aah, jag gillade Maja!

2010-09-12 @ 01:51:59
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0