The Bucket List

Funderade på att gå ut ikväll, är ändå ledig en lördag och jag älskar ju faktiskt att dansa. Men jag orkar inte idag tror jag, ska kolla på filmen The Bucket List som om jag inte missminner mig är väldigt bra. När den är slut ska jag träffa en vän och prata lite, jag lämnar i fake it til i make it smilet hemma idag och står för att jag är ledsen. Att vara stark är att ta emot hjälp när man behöver det, man behöver inte klara allt själv right?!? Jag glömmer så ofta det.





Det vore inte helt fel att få hänga med så här schyssta kompisar snart, en resa till solen vore helt underbart. Längtar så mycket efter att få börja jobba istället för att vara student. Ha möjlighet att spara undan pengar för sånna här roliga saker. Eller bara kunna ta en weekend till Stockholm, Göteborg eller varför inte Skåneland och hälsa på saknade vänner och ändå ha råd med ordentlig mat när man kommer hem ;) Som tur är börjar det kännas riktigt kul med marketing. Kul men galet tufft.
Lyckas vara lite positiv i alla fall!!

/tiny

/tiny


Kommentarer
Postat av: F

Saknar dig!!!

2010-09-12 @ 00:39:42
URL: http://queenofsand.blogg.se/
Postat av: Maria

Eller komma ner hit.. Men snart kommer jag, så fort jag har klarat körkortet så kommer jag och våldgästar dig!!!! Så jag hoppas att jag klarar det i oktober då jag ska göra teorin och uppkörningen...

Kramar i massor till dig

2010-09-19 @ 21:42:33
Postat av: tiny

Ja kom hit Maria!! :) kram

2010-09-19 @ 22:25:50
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0