Trött

Det sämsta med att plugga är att det spelar ingen roll om du är sjuk är det obligatoriskt så är det så, bara släpa sig dit. Det var aningens tungt att veta igår när jag kom hem 02.30 med migrän, väldigt trevligt förresten att jobba på krogen när migrän smyger sig på myyys, att om 5 timmar måste jag gå upp och åka till skolan. Dit kom jag iaf även fast det var tungt. En annan nackdel är när man kommer hem efter en lång dag oh vet att man borde sätta sig och plugga helst 5 timmar till. Jag struntar i det måstet, lägger mig och vilar nu. Det är man värd när man löst knepiga excel uppgifter en hel eftermiddag!
/tiny

Kommentarer
Postat av: F

Du är så duktig!!! <3

2010-09-30 @ 20:48:29
Postat av: lys

otroligt duktigt, måste jag säga!

2010-10-01 @ 12:34:58
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: paulina♥

det är INGEN fara :) joda, har bara slappat ;) sj då?

kram

2010-10-01 @ 12:58:33
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0