Stronger

What doesnt kill you makes you stronger säger dom, jag vaknade imorse och trodde att jag skulle fått jättestora muskler men icke. Det var ju typiskt. I vilket fall så är allt bättre nu och mycket har jag att tacka fantastiska vänner för som ALLTID och då menar jag verkligen alltid kan locka fram skratt. Att ha sånna vänner är värt mer än alla pengar i hela världen.


Grymt fin låt, finns ett klipp med scener ur the notebook här. Den filmen måste jag nog se snart, den är faktiskt helt underbar!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Tack snälla du! <3

2010-09-13 @ 15:14:26
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: MADDES

Åh gud vilken vacker låt, jag är helt såld. Det är andra gången jag hittar en underbart vacker låt på din blogg :D Det är bara att buga och bocka åt låttipsen!!



Tack för din kommentar, jag är väldigt nöjd med min nya design :) Kramar

2010-09-13 @ 17:53:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0