Komplicerat

Idag har inte varit min dag. Inte ens handla choklad i en automat gick vägen. Komplicerade grejer det där.

När den första chokladkakan fastande gick jag  till receptionen och frågade om dom kunde hjälpa mig men icke. Har du blivit av med pengar i automaten frågade dom. Pengar? Jag måste få loss chokladen gastade jag aningens hysterisk. Chokladen måste för i helvete få loss chokladen! Prova köp en till så lossnar den nog fick jag som råd. Det gjorde jag, vi provade också att köpa påsen ovanför. Resultatet ser ni själva! Som tur var lossnade påsen och ena chokladkakan, annars vet jag inte vad jag tagit mig till. Ingen bråkar med mig när jag är desperat efter godis! ;)




Är det bara jag som är så att först när jag ser en bild är jag nöjd, sen efter en månad så tycker jag den är helt misslyckad?

/tiny






Kommentarer
Postat av: lysan

Borde vara olagligt med såna maskiner! Om inte annat blir man olaglig av dom.

2010-09-07 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0