Tidig morgon

Hela den här veckan har jag återigen börjat vakna före väckarklockan, sisådär en timme innan. Igår valde jag att somna om men vaknade upp omöjligt ännu tröttare idag kändes det därför inte lönt att ligga kvar. Istället hann jag med yoga på Wii, både sminka mig, kamma håret, måla naglarna OCH äta frukost till julkalendern. Kändes ändå som en rätt bra morgon ända tills bussresan till jobbet tog sin början. Bussarna är löjligt sena och det känns faktiskt orimligt att alltid komma med andan i halsen till jobbet trots att jag borde vara där i tid. Åka buss är lika illa som att åka tåg, den dagen båda bussarna är i tid ska jag köpa mig en lott.
/tiny


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin du är vännen!

2011-12-21 @ 10:35:53
URL: http://bennison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0