I don´t care what the people may say about me.

I fredags drack jag och en vän mumsiga drinkar och andades 2008, det var galet och skoj. Kvällen började med panikshopping eftersom jag har en hel garderob och ändå inget att ha på mig. Det var väldigt lyckat måste jag säga, en affär två outfits.


Köpte den här söta byxdressen, heter det ens så??

Fredagens outfit, fint kort va ;)

Hann även med att mysa hos mina föräldrar igår, ni är världens bästa!


Ett glädjepiller. I don´t care what the people may say,  what the people may say about me!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Johanna

spännande, tror absolut du kommer lyckas.. fix ideer brukar man genomföra! :)

2011-02-06 @ 14:12:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0