Love and other drugs

Bra film det där. Jake Gyllenhall vann mitt hjärta, jag får erkänna. Såg filmen med en tjejkompis och det är jag glad för eftersom det var mycket sexscener och det gör mig faktsikt generad. Löjligt? Ja kanske det  men så är det med det.



Har funderat på det kloka citat en fin vän kommenterat ett inlägg med ”Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.” ~Sören Kierkegaard. Jag ska göra det, jag ska våga. Den här gången handlar det inte om att åka utför en brant backe på längdskidor, det här är för mig mycket svårare. Bara tanken gör mig livrädd men jag ska försöka!
/tiny

Kommentarer
Postat av: lys

vill se filmen, men har ingen som vill se!

2011-02-09 @ 09:37:18
URL: http://lysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0