5/1

Igår var ingen höjdar dag, inte på något sätt. Men som tur är känns allt ändå bättre idag och jag har fått energin tillbaka. Jag ser fram emot en eftermiddag med fika med en vän följt av middag med en annan vän :) Att det dessutom är fotbollscup imorgon bidrar nog till mitt goda humör. Fotboll har blivit så sjukt roligt och jag är så glad att det funkar med mina knän. Nästa vecka börjar styrka, spänst träningarna också och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det är kul med jobbiga träningar, eller i alla fall efteråt när man är klar. Fast jag känner faktiskt att jag vill träna något mer men jag har svårt att komma på vad det skulle vara. Helst ska det vara något riktigt jobbigt iaf. Är det någon som har förslag på någon rolig träning?
Nu ska leta fram kläder att ha på mig och göra mig redo för att åka in till stan.

/tiny

Kommentarer
Postat av: persikan

DANSA street nivå 4 med mig!! :D

2011-01-05 @ 20:04:28
Postat av: lys

beror på vad du är ute efter för träning, ska den vara "rörlig" eller bara jobbig?

2011-01-05 @ 20:30:04
URL: http://lysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0