Looking back

Sitter här och funderade på vad som hände 2010. Jag fick reda på att jag är allergisk mot häst och tvingades sälja min älskade rödtott.


Jag fick en timanställning på en bank där jag trivs kanon och det är galet kul att jobba.

Jag var i Göteborg och hade galet kul, och längtar till i sommar när vi åker igen och ska göra Liseberg osäkert. Jag är barnsligt förtjust i Liseberg. Jag drömde för övrigt att jag vann på chokladhjul inatt, fast ja vann och vann jag fuskade fast ändå. Jag fick 2 kg choklad.

Jag var till Rhodos och hade en skön vecka.

Åh mythos och tzatsiki efter en dag på stranden = lycka!






/tiny

Kommentarer
Postat av: Jonnie

absolut att ja har fått de :) hur har din start på de nya året varit då?

2011-01-06 @ 06:29:42
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Johanna

lät som 2010 var ett bra år förutom allergin! :)



2011-01-06 @ 13:44:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0