Mästerkocken är jag!

Har fått lägga om min dag lite. Sitter med en galet dryg tenta som ska vara inne vid midnatt, dags att lägga på ett kol nu. Usch det är en sån här värsting tenta, tråkigt ämne OCH svår. Nåja, ska kasta mig över den med ny energi nu när jag tagit paus och spelat badminton och ätit. Ska hoppa över innebandyn idag eftersom jag måste hinna klar med tentan plus att jag hade ovanligt ont i foten efter träningen igår så den ska få vila lite. Om jag hinner ska jag prova lite nya styrkeövningar som jag hittat på youtube :D
Nej nu ska jag sätta tänderna i tentan så jag blir klar någon gång.


Det här satt jag tänderna i nyss, för att skryta så var det sjuukt gott. Ni får kalla mig mästerkocken, om ni vill.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra med tentan!

2011-01-17 @ 21:05:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: lys

åh, mat...!

2011-01-18 @ 13:57:39
URL: http://lysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0