Plan

Sitter och tänker igenom min träningsplan för kommande vecka. Den här veckans blev inte helt planenlig eftersom jag tydligen inte kan springa ute på asfalt, inte ens när det är så mycket snö ute. Så jag har gett upp och stryker all springning tills vidare. Men så här tänker jag mig:
Måndag: Innebandy
Tisdag: Längdskidor + styrka
Onsdag: Curling och badminton
Torsdag: Fotboll
Fredag: Promenad
Lördag: Längdskidor
Söndag: Fotboll
Tror ni att jag håller det? Jaf har förresten nästan helt bestämt mig för att åka vasaloppet 2012. Eller ja kanske öppet spår men principen blir ju ändå densamma, 9 mil längdskidor. Jag inser ju att man inte är helt frisk om man gör sånt frivilligt. Fast å andra sidan helt frisk verkar tråkigt.
/tiny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag handleder personal ute i förskola/skola, gör utredningar på barn, förändrar verksamheten :)

2011-01-16 @ 19:38:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: lys

åh, när jag blir bättre, om jag blir bättre.. DÅ ska du få träningssällskap! :)

2011-01-17 @ 14:15:56
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: Älsket

Tränar man hårt lär man vila hårt också ;) In med en vilodag på den veckan också så blir det nog kanon ;)

2011-01-17 @ 16:30:18
Postat av: tiny

Sv till Älsket: Ja men promenad är väl vilodag? :) och sen ska jag vila en del nästa vecka för då äre fotbollscup till helgen :)

2011-01-17 @ 18:57:16
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0