Spelkväll :)

Ikväll har jag bjudit hem lite tjejkompisar, vi ska spela sällskapsspel och dricka lite vin. Jag ligger hopplöst efter och vet inte riktigt hur jag ska hinna klart, allt är med andra ord precis som vanligt. Jag måste plocka ihop, förbereda lite och inte minst hitta kläder. Förstår inte hur det är möjligt att ha så jäkla mycket kläder i klädkammaren och ändå aldrig ha något att ha på sig. Fast jag är rätt så säker på att jag inte är ensam om att känna så, fast det är just nu en klen tröst eller faktiskt ingen tröst alls för problemet kvarstår. Vad ska jag ha på mig? Jag är sur. Sur för att jag inte har några kläder och sur för att det känns inte som att träningen ger något reslutat. Även fast jag fattar att få resultat från träning tar tid så jag vill se det NU! Tålamod är inte alltid min starka sida.
Äsch ska rycka mig i kragen nu, gilla läget så att säga. Lite bra musik på det här så ska det nog ordna sig!

Hoppas ni får en lika bra fredag som jag tänker ha!

/tiny

Kommentarer
Postat av: lys

njut av kvällen! <3

2011-01-14 @ 19:02:13
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni fick det trevligt men det tror jag nog! =)



Sverige spelar ikväll kl 18 :) mot slovakien!

2011-01-15 @ 12:32:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0