Plugg..

Har varit trött och oinspirerad, men nu när solen strålat från en klarblå himmel ett par dagar har jag piggnat på mig och hittat lite inspiration igen. Sitter i soffan och räknar lite matte för tillfället. Det är det enda jag gör nu känns det som, sitter hemma och antingen räknar matte eller skriver på exjobbet. Inte speciellt spännande, så jag har inte så värst mycket kul att skriva om heller.
Dagens planer är att plugga lite matte, skriva mycket på exjobbet, ta en promenad, prova en ny magworkout, curla, och träna fotboll. Sommaren närmar sig med stormsteg och jag är skrämmande nära vassen än så det är dags att öka tempot på VVV nu.


Tios på tre bra böcker: Att vara med henne är som att springa uppför
sn sommaräng utan att bli det minsta trött. Skynda att älska, båda skrivna
av Alex Schulman. Vecka 36 skriven av Sofie Sarenbrant.

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0