Uttråkad och rastlös kanske inte alltid är så dumt.

Idag har varit en riktigt lång dag känns det som. Har varit ganska lugnt på jobbet och hujedamig vad trött man blir då. Fast när jag kom hem var det som att någon annan tagit över min kropp. Var så galet rastlös och uttråkad, i brist på roliga saker att göra den 24e så har jag tränat här hemma. Så inget ont som inte har något gott med sig ;) Har faktiskt gått lite små segt med träningen den här veckan men nu känner jag att jag är på g igen. Projekt VVV är inte nedlagt det har bara varit lite vilande precis som mina magrutor.



Nu ska jag passa på att utnyttja den oväntade energin och städa lite här så att jag kan koncentrera mig på mitt underbara examens arbete imorgon!

Jag behöver tips på roliga saker att göra känner jag. Någon?

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0