Det magiska bäret

Dagen började små segt men fick snabbt potential. Det enda som behövs är ett rykte om att skor jag inte förväntat snart ska hamna i min ägo. Det förändrade humöret säkert en halvtimme. I vanliga fall hade det gjort min dag men i takt med att snoret började rinna förvandlades jag till en gnällig kärring. Eller gnällig kärring jag tror en mer träffande beskrivning är en sjuk man.
Efter bad, desperate housewives och blåbärsmoothie inbillar jag mig att jag är lite piggare. Om inte blåbär hjälper då är jag illa ute, jag råkar nämligen tro att det finns en magisk kraft i blåbär. Så imorgon är jag pigg och kan njuta av tanken på skor och det bästa av allt, att det inte är så lång tid tills bästa E är hemma!
Nu ska jag sova, sov gott på er!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0