Born this way

Det gör ont i hjärtat när jag möter människor som är har dåligt självförtroende. Fantastiska, vackra människor som inte anser sig vara någonting värda. Jag önskar det fanns något jag kunde göra, men jag känner mig så maktlös. Jag önskar att jag kunde köpa en burk självförtroende, slå in det i silkespapper och ge det i present.

There is nothing wrong with loving who you are because you are beautiful in your way!



Nu ska jag sova, och eftersom jag har en nystädad lägenhet att komma upp till tror jag att jag kommer sova som en prinsessa.

God natt!

/tiny


Kommentarer
Postat av: F

Duktiga, fina S! <3

2011-09-24 @ 23:17:51
URL: http://queenofsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0